Herkenbaarheid in nieuwe logo.
Er is veel gesproken over onze naam Kolenboertje. Het verkleint terwijl we op het gebied van Teambuilding, workshops, klant-events en bedrijfsfeesten één van de grootste spelers zijn. Daarnaast is het internationaal moeilijk uit te spreken. Maar Kolenboertje straalt ook iets ambachtelijks uit, iets puurs en belangrijk… Heb je onze naam ooit gehoord dan zal je deze niet snel weer vergeten!
Ons herkenbare logo met de duidelijke naam, het herkenbare beeldmerk en specifieke vorm heeft onze herkenbaarheid in de markt een enorme boost gegeven.
Met de nieuwe huisstijl zijn wij trots ons nieuwe logo te mogen presenteren waarbij het ontwikkelteam van Kemari de kunstzinnige K daadwerkelijk met een stuk zelfgeproduceerde houtskool heeft geschreven. Hoe puur en hoe mooi. Voortaan laten we de status van BBQ specialist achter ons en presenteren we ons vanuit BBQ Meesterschap met ons nieuwe logo:
Kemari, Rijksmuseum, Kolenboertje.
Om de nieuwe huisstijl vorm te geven heeft Kemari in samenwerking met het Rijksmuseum gewerkt aan drie topstukken van Jan steen, Vermeer en Rembrandt. Deze komen voortdurend terug in onze programma’s oplopend qua exclusiviteit en prijs. In het voorbeeld de Nachtwacht van Rembrandt waarbij men een kamado heeft verwerkt. Ook hebben we het melkmeisje aangepast met een rode Kamado Joe classic 3 tegen de muur. Deze staat onder andere op onze aanhangers. De aanhanger is het verlengstuk van de bus, de bbq van de keuken en barbecueën is al lang niet meer alleen voor mannen maar zeker ook voor vrouwen. Zo heeft ieder beeld en elke actie een eigen verhaal in ons nieuwe concept BBQ Meesterschap bij Kolenboertje.
De kunst van het weglaten.
Eenvoud, puur en van topkwaliteit. Team Kolenboertje voert dit principe door in haar 3 bedrijfstakken:
- Tijdens de workshops werken we met hoge kwaliteit producten, eenvoudige gerechten van topkwaliteit die je later zeker nog opnieuw zult maken.
- Wij verkopen in tegenstelling tot collega’s de bbq’s met weinig accessoires. Als je goed kunt barbecueën heb je weinig accessoires nodig. Dat bespaart veel geld.
- Wij verkopen veel vlees en vis aan onze klanten. Wij kiezen alleen voor een selectie uit de markt van de beste producten dus ook hier blijven we weg van de massa.